Lord of the Rings

Forum

Post Reply
Forum Home > General Discussion > Levensstijl/muziekstijl??

Lars >> Karolyk
Member

Ik zou wel is weten wat voor levensstijl de meeste mensen hebben die houden van fantasy. Zelf ben ik denk ik gewoon normaal. sommige zeggen dat ik een alto ben,maar volgens mij valt dat wel mee. maar nee als je dom doet tegen mij over hoe ik me kleed en doe dan heb ik daar werkelijk schijt aan. Ik kleed me redelijk normaal, wel echt nooit merken zoals g-star (niet omdat ik het niet kan betalen, maar de meeste mensen die merken dragen willen er gewoon mee laten zien van "kijk mij" dit kan ik betalen, walgelijk. Van die mensen die uit een VVD-nest komen). maar gewoon van die shirts met die teksten erop of shirts van bands. Het enige waar ik me eigenlijk heel erg aan stoor zijn die popiejopies die denken dat ze alles zijn. ja daar heb ik echt zon gedachte bij van als je hun laat zinken worden ze weer teruggekotst door de zee. Ik deel ze niet in hokjes, want je hebt ook heel normale. Maar ik bedoel het type meeloper. Ook kan ik me doodergeren aan van die kakkers (ouwe (soms jonge) lullen) die denken dat ze meer waard zijn dan anderen. die kan ik wel schijten van dat soort typetjes met hun opstaande krijg als ze weer is zon domme polo aanhebben van dat merk met een tijgertje (kom er even niet op) en dan er zon truitje over hebben hangen, daar rkijg ik gewoon kriebels van. Verder kan ik eigenlijk met iedereen omgaan. Ik luister meestal naar alternatieve/rock/prog-rock en hard-rock en ga ook vaak naar concerten. Ben vorig weekend nog naar pinkpop geweest :) was super vet. 

June 18, 2011 at 1:59 PM Flag Quote & Reply

Atrey
Site Owner

Wat voor soort mens ik ben. Mmm. Mensen en dan vooral mijn vrienden zeggen dat ik goed gestoord ben :P Haha. Ik ben een beetje anders, hou van apparte kleding en ook andere muziek dan de meeste mensen. ik hou ook veel van echt gave bands, maar ook celine dion, celtic woman en een beetje zweverige muziek. Ik haat (met alle respect hoor) rap. Ik hou van felgekleurde kleding, maar soms heb ik ook dagen dat ik me gothic kleed. Ik heb altijd heel veel armbanden om en ga elk jaar naar de Elf Fantasy Fair. Echt een aanrader! Ik ben erg rustig, lees graag en teken heel veel, maar ik kan ook druk zijn met mijn vrienden. Ik hou ervan verhalen te verzinnen en fantasy movies te kijken. Daarom ga ik ook vaak naar de bios met vrienden naar fantasy movies. Ik ben absoluut niet zoals de meeste. Heel anders en daarom vinden sommige dat dus gek XD. Iedereen wees gewoon lekker jezelf, dat is het leukst.

--

F.H.A. Spider

November 28, 2011 at 9:27 AM Flag Quote & Reply

Dacotah Writerhood
Member

leuke vraag, hmmmm...ik ben vooral exentriek, in de ruimste zin van het woord.:DIk hou me bezig met het schrijven van een Fantasy trilogie en het verzinnen van korte, maar krachtige gedichten.  Ik luister vooral Avril Lavigne en Mika, maar ik ben ook wel te vinden voor ACDC en Coldplay :P

Verder kijk ik doodgraag fantasyfilms en lees ik ontzettend graag boeken van dezelfde soort:)

Ik was zelfs een tijdje ontzettend stapel op een personage uit hart van Inkt...tjatja...daar wijk ik nu niet verder over uit ;)

Ik heb mijn levensstijl volledig aan de elfse gebruiken gewijdt, dus ik ben een -vrijwel- vredevol persoon met een hart voor dieren en ben behendig in het klimmen en schieten met pijl en boog ( van de soort die in LOTHR wordt gebruikt)

Dit was zo'n beetje alles, hopelijk hebben jullie er wat aan

Dacotah Writerhood

December 28, 2011 at 11:13 AM Flag Quote & Reply

finn
Member

tja hoe ben ik....

ik laat wel eerlijk weten dat ik dingen zoals lord of the rings leuk vind en sommige mensen waarderen dat en anderen niet

verder voetbal ik veel met vrienden en wij fantaseren hoe het zou zijn om in de lotr wereld te leven ( hoe je heet welk ras enz)

ik hou ervan om bogen te maken en de films te kijken

ik hou wel van een potje knokken met zwaarden maar wel in films als er ruzie is los ik het op

en ik vind dat fantasie niet verkeerd is

July 23, 2013 at 9:47 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.