Lord of the Rings

Forum

Post Reply
Forum Home > General Discussion > Meest emotionele momenten

Atrey
Site Owner

Wat vinden jullie de meest emotionele momenten? Ik vind het heel emotioneel als er personages dood gaan. Ik kan dat wel mee janken XD En ik vond het ook heel emotioneel aan het einde, toen Frodo nog een laatste keer omkeek naar zijn vrienden en toen voorgoed verdween, richting Elfenland zeg maar. Wat vinden jullie het meest emotionele moment? Ooh en dan dat Gandalf in de afgrond viel met de Balrog!! AA! Was echt erg!

--

F.H.A. Spider

June 14, 2011 at 7:35 AM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member
eeuh.... wel, ik ben een moeilijk persoon. ik ehb in elke film " Worst Parts" of " Erge Stukjes" gemaakt. de 1 heeft er 4, maar het laatste is meer een gevoel en een gezicht, de 2 ook 4, en het laatste is meer iets dat ik voel dan, en de drie ( schrik niet zijn er veel, en trouwens: voor mij bijna allemaal, want het is nergens vrolijk( ik hou me het meest bezig met Frodo en Sam, dus daar gaan alle erge stukjes meestal over) heeft er 8 en de extended edition 9.
June 14, 2011 at 11:59 AM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member

ok, de één. 1: Weathhertop, of Weertop. en daarbij hoort ook Flight to the Ford, of Vlucht naar de Voorde. dat doet pijn!! en daardoor ben ik op emotionele wijze verbonden met de Nazgûl.... en als ik hun hoor.... auw!!! 2: in Moria, waar Frodo wordt neergestoken door die trol. 3: waar Gandalf wordt " gedood" door de Balrog. één van de ergste dingen bij erge stukjes is als je iedereen ziet huilen en verdriet ziet hebben, want dan wordt je zelf ook verdrietig....4: op het einde van de 1, maar das meer een gezicht. maar ook een gevoel: het gevoel dat je de wereld en al haar gevaar alleen moet trotseren. en ik heb het vaak want ik ebn enig kind en ben soms nogal asociaal...

June 14, 2011 at 12:03 PM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member
de twee. 1: The Dead Marches, of De Dodo Moerassen. in twee stukken verdeeld. deel 1: met die geesten. en dat vind ik nu extra erg, want ik heb het al is een keer beleefd... maar dat kan je vragen op mijn profiel. en deel 2: met de Nazgûl. zoals je al kan zien hierboven, zijn zij een gevoelig puntje voor mij.... 2: Ik noem het Ithilliën. het is waar Faramir de Ring van Frodo wilt anemen, waardoor Frodo er door wordt bezeten... doet pijn!! 3: vind ik één van de ergste. het heeft al mijn doodsangsten: Nazgûl, de Ring( en wat hij kan doen met de personen van wie je houdt) en gewoon het fzit dat je voor je ogen iets ergs ziet gebeuren met één van je vrienden. Osgilliath... Waar Frodo bijna helemaal wordt bezeten door de Ring en hem bijna aan de Nazgûl geeft. en dat hij Sam wil doden, en ook de speech, omdat je je vrienden ziet pijn lijden... en 4: dat is meer wat ik voel. als sméagol terug Gollem wordt, maar vooral... de blik op Mordor... en Mount Doom en de Nazgûl...
June 14, 2011 at 12:10 PM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member
en de 3... veeel!!! 1: Minas Morgul. ja iedereen weet nu wel waarom dat voor mij een ergs stukje is... Nazgûl.. auw!! de langste, hoogste, luidste, en vooral: pijnlijkste schreeuw van de 3 films... 2: Cirith Ungol... waar Frodo Sam wegstuurt. ik huil daar soms bijna... maar het is wel Sams schuld... 3: verdeeld in 2 stukken: Shelob! 1: Shelob's Lair: waar Frodo wordt verraden door Gollem en alleen uit dat hol moet zien te komen..2 ( en ook 4): Shelob: waar Sam terugkomt en met Shelob aan de stok krijgt. maar hij wint. maar.... een grote prijs.. ookal weet je dat Frodo niet dood is, het voelt toch van wel...5: The Tower of Cirith Ungol, of De Toren van Cirith Ungol: de mensen die de film kennen, weten wat er erg aan is. 6: Mordor. gewoon de tocht door dat land tot Mount Doom, want daar is het een ander stuk. mensen die de film kennen, weten wat er erg is, want er is niet genoeg plaats om het te zeggen. in de extended edition is er ook nog iets waar Sam en Frodo worden ontdekt door Orks, nr.7 dus.. dat is erg omdat ze er allebei veel pijn enzo hebben. anders: zoek het op. 8: Mount Doom. iedereen weet wel waarom dat erg is... en 9... Into the West... ook hier weet iedereen wat erg is. het einde van de 3... ik huil ALTIJD!!! bij het boek zelfs nog harder... ik las het gisteren uit en ik kon niet stoppen met wenen. normaal komen er gewoon tranen uit mijn ogen, maar nu voelde het echt alsof mijn vriend net was gestrven... :( wel ik denk dat dat genoeg uitleg was... :) hopelijk was het interessant
June 14, 2011 at 12:21 PM Flag Quote & Reply

finn
Member

als frodo weg gaat snik snik:/

July 23, 2013 at 9:43 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.