Lord of the Rings

Forum

Post Reply
Forum Home > General Discussion > Favourite Scene

Atrey
Site Owner

Wat is jullie favourite scene in alle films? De mijne is dat Legolas een Mumakil (oftwel olifant) dood en helemaal het einde van lord of the rings 3, waar frodo afscheid neemt. Dat vond ik best emotioneel. Van deel 1 vind ik de gaafste scene's Lothlorien, waar Galadriel woont, de Gouw en Moria. Jullie?

September 23, 2010 at 10:02 AM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member

mijn favoriet is het begin van de 1, waar je voor het eerst de Gouw ziet:) ik word altijd super blij als ik dat zie!! want er is daar nog niks slechts gebeurd.... en als je net de drie ( auw!!) hebt gezien, is dat stuk een goed "medicijn". eigenlijk vind ik veel stukken uit de 1 super, maar wat ik ook geweldig vind, is de Speech van Sam in de . en die van Gandalf in de drie... daadoor ben ik minder bang van de dood.... het is zo'n mooie speech. en Into the West... ik kan niet zeggen dat ik het leuk vind, want mijn hart breekt erdoor.... maar ik vind het goed dat hij het zelf koos.... :) Namàrië, mellon nin.  Nan lû govaded vîn...

June 14, 2011 at 12:59 PM Flag Quote & Reply

yren2
Member

ik viind de kroning van aragron een hele mooie scene en natuurlijk het einde van the return of the king, als frodo weggaat

April 5, 2012 at 12:07 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.