Lord of the Rings

Forum

Post Reply
Forum Home > General Discussion > Favourite Film

Atrey
Site Owner

Wat is jullie favourite film van the lord of the rings? Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (deel 1), Lord of the Rings the two towers (deel 2) of Lord of the Rings the Return of the King (deel 3), of misschien toch maar; The Hunt of Gollum of  the Voice of Gollum? Ik zelf vind The Lord of the Rings deel 3 het gaafst denk ik, gelijk met deel 1. Als ik echt zou moeten kiezen, kies ik denk ik deel 1, omdat ik daar de Balrog heel gaaf vind en ik het ook heel gaaf vind hoe ze dat avontuur starten. Lurtz de Urk-Hai is ook een van mijn favourite monsters, samen met de Balrog, Gothmog en Gollum.

September 23, 2010 at 9:49 AM Flag Quote & Reply

Mitchi
Member

Ik denk dat je The lord of the rings niet echt als 3 verschillende films kan zien. De film is gewoon in drieén gehakt omdat het voor 1 film te lang was.

Als je het over de drie delen hebt dan denk ik toch aan 1. Juist omdat de figuren hier heel goed worden neergezet. Ook vindt ik het stoer hoe het gevecht tussen Gandalf en *ik ben zijn naam weer eens vergeten* (Die grote slechte tovenaar die in een toren woont) verloopt.

--
November 29, 2010 at 9:06 AM Flag Quote & Reply

Atrey
Site Owner

Je bedoelt Saruman

January 17, 2011 at 11:07 AM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member

ik vind 1 het leukst, want het is de meest vrolijke. natuurlijk: de drie is goed gemaakt enzo, maar heel pijnlijk.... en in de 1 zijn ze nog allemaal samen, en dat is minder ingewikkeld dan die groepjes in de 2 en de drie...

June 14, 2011 at 12:48 PM Flag Quote & Reply

Lars >> Karolyk
Member

De boeken zijn in eerste instantie ook nooit als 3 gepubliceerd. Omdat dit genre in de jaren '50 nieuw was durfe de uitgever niet alles in een keer uitgeven. Zo is er het idee van de drie delen gekomen. Zelf vind ik Fellowship toch wel de beste. 

June 18, 2011 at 4:23 AM Flag Quote & Reply

Sphera
Member

Definetly de 1e, omdat het gewoon een begin is van een fantastische avontuur!!! en omdat die drakenvuurpijl epic was ^^

--

Love fantasy&fiction <3

Imagination is all it takes

January 16, 2012 at 12:49 PM Flag Quote & Reply

yren2
Member

de 1ste is het mooist, maar ze zijn alle drie heel erg mooi

April 5, 2012 at 12:03 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.