Lord of the Rings

Forum

Post Reply
Forum Home > General Discussion > Favoriete personage

Atrey
Site Owner

Er zijn natuurlijk veel personages die aan bod komen in Lord of the Rings. Maar wie is nou jullie echte nummer 1, wie is jullie absolute favoriet?

Mijn favourite personage, is 100% Legolas, en daarna, ik denk Arwen, de halfelf, jullie? Ik vind geweldig aan Legolas dat hij super lenig, snel en beheerst is en onmenselijk. Hij is anders dan andere en zijn wapens zijn gewoon het gaafst! Hetzelfde geld voor Arwen, wie ik heel mooi vind en ook heel bijzonder.

September 22, 2010 at 10:15 AM Flag Quote & Reply

Mitchi
Member

Ik kan niet kiezen!

Frodo in elk geval niet. Ik weet niet waarom maar hij heeft iets van bazigheid en ijdelheid over zich. Als ik echt moest kiezen zou ik keizen tussen

Sam

Legolas

Arwen

Merijn

Sam

Ik heb hem in mijn lijstje gezet omdat hij trouw is. Hij blijft bij Frodo en wil daar zelfs voor verdrinken. (Ik d8 einde van 1e film of t'begin van de 2e). Ook draagt hij alle spullen en maakt t'eten enzo.

Legolas

Omdat hij mijn perfecte beeld is van een elf. Licht stil en een geweldige schutter. Hoe hij die olifant versloeg. *zweimelt*

Arwen

She's so pritty!

Ze is zo mooi en ligt en ik weet niet wat nog meer. Ze heeft iets rustigs en mysterieus over zich. Echt heeeeeeeeel stoer.

Merijn

Ik vindt hem zo verstandig en dapper. Hij legde tenslotte die machtige tovennaar neer. Ook vindt ik dat hij best veel nadenkt vooral in t'2e deel.

November 29, 2010 at 9:15 AM Flag Quote & Reply

TheEntOfFangorn
Member

Alle Personen zijn speciaal en Mooi op hun eigen manier ,

Ik Vind Meerdere Mooi ,

Gimli ( In De Film , Om Zijn Humor )
Sam , Om Inderdaad Zijn Trouw
Treebeard , Hij is Een Ent , Een Mooi Schepsel ,
En Meerdere ,

Maar Mijn Top Vijf Zou Denk Ik Zijn ,

Gandalf De Grijze , Gandalf De Witte Vind Ik Ook Mooi ,
Maar Gandalf De Grijze Denk Ik Meer.

Pepijn , Hij Is Comisch , In Het Boek En In De Film ,
Hij Is Een Echte Levensgenieter.

Treebeard , Hij Is Gewoon Een Mooi Schepsel ,
Met Een Interessant Karakter En Gewoonten.

The Uruk-Hai , In ZIjn Geheel , Maar Vooral Lurtz & Ugluk
Ze Zijn De Sterkere Vorm Van Orks , En Volgen Sneller Orders Op , Ze Zijn Denk Ik Handige Stukken In De Oorlog.

Legolas , Hij Is Een Elf , En Elfen Vind Ik Interessante Wezens , Ze Stoppen Liefde In Alles Wat Ze Doen En Maken ,
Liederen , Wapens , Mantels , En Meer ,
Ze Hebben Een Zeer Mooie Taal , Waar Ik Op Dit Moment Niet Zo Heel Erg Veel Over Weet , Behalve Wat Woorden En Zinnen En Soorten Talen. Legolas Hanteerd Zijn Boog En Dolken Mooi En Handig En Dodelijk Tegelijkertijd.
Zijn Kleren Zijn Mooi , Want Ze Zijn Natuurlijk Door Elfen Gemaakt. Alles Is Mooi Aan De Elfen.

Aragorn , Hij Is Een Goede Spoorzoeker ,
En Hij Is De Koning , Hij Is Trouw En Kent Ridderlijkheid ( Beleefd Zijn Of Eer Hebben Zouden We In Deze Tijd Zeggen ) En Hij Is Natuurlijk Een Goede Strijder.

Ik Ben Er Al Overheen , Ik Kan Niet Kiezen ,

De Rassen Op Zichzelf Zijn Al Mooi , Om Nog Maar Te Zwijgen Van De Personages ,

Hobbits , Om Hun Pijpkruid ,
En Hun Mooie Gouw Of Shire ,
En Hun Liederen En Eetgewoonten

Elfen , Om Hun Manier Van Leven ,
Al Hun Leefgewoonten Zijn Mooi ,
Hun Bossen , Waar Ze Wonen , Alles.

Dwergen , Om Hun Manier ,
Hun Mijnen , Moria ,
Hun Leefwijze ,
Ik Kan Het Niet Allemaal Beschrijven.

Mensen ,
Ja , Dat Zijn We Zelf ,
Maar In Midden-Aarde , Kennen Ze Nog Eer.

Er Zijn Veel Meerdere Rassen ,
Maar Als Ik Dat Allemaal Ging Schrijven ,
Zou 'Dit' Veel Te Lang Worden ,
Als Dat Het Al Niet Is.

Dit Is Een Mooie Site ,
Ik Ben Blij Dat Ik Hem Heb Gevonden ,

De Komende Dagen Zal Ik Wel Op Meer Forums En Andere 'Dingen' Een Reactie Geven.

March 21, 2011 at 12:25 PM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member

wat heeft iedereen tegen Frodo? maar ja, ik kan er ook niks aan doen dat ik alles snap wat hij doet en zegt, ookal is het een grote vergissing... ok als het nog niet duidelijk was: mijn lievelings persnage is Frodo!!! zeker!! maar Sam, Merry en Pippin zijn ook heel belangerijk voor mij!! hun ken ik, of het voelt in elk geval zo... en ik en mijn twee beste vrienden lijken op hun.. maar dat schrijf ik wel op mijn profiel :)

June 14, 2011 at 12:27 PM Flag Quote & Reply

AnouckFB
Member

Mitchi at November 29, 2010 at 9:15 AM

Ik kan niet kiezen!

Frodo in elk geval niet. Ik weet niet waarom maar hij heeft iets van bazigheid en ijdelheid over zich. Als ik echt moest kiezen zou ik keizen tussen

Sam

Legolas

Arwen

Merijn

Sam

Ik heb hem in mijn lijstje gezet omdat hij trouw is. Hij blijft bij Frodo en wil daar zelfs voor verdrinken. (Ik d8 einde van 1e film of t'begin van de 2e). Ook draagt hij alle spullen en maakt t'eten enzo.

Legolas

Omdat hij mijn perfecte beeld is van een elf. Licht stil en een geweldige schutter. Hoe hij die olifant versloeg. *zweimelt*

Arwen

She's so pritty!

Ze is zo mooi en ligt en ik weet niet wat nog meer. Ze heeft iets rustigs en mysterieus over zich. Echt heeeeeeeeel stoer.

Merijn

Ik vindt hem zo verstandig en dapper. Hij legde tenslotte die machtige tovennaar neer. Ook vindt ik dat hij best veel nadenkt vooral in t'2e deel.

eeuh, je hebt een kleine vergissing. Merry, of Merijn heeft de Wich King of Angmar niet gedoodt, maar Éowyn. want, zoals ze bij zijn naam zeggen, geen levende man kan hem doden. en Éowyn is geen man... zoals in de film

Wich King: Fool! No livving man can kill me...

Éowyn: * Gooit haar helm af* I am no man! en ze doodt hem. maar... als je een Nazgûl durft te treffen met je zwaard, dan zul je langzaam sterven. je wordt een soort van vergiftigd. je betreed het schimmenrijk... vreemd hé? de Nazgûl zijn degene die ik het meeste vrees, en ik weet er heel veel over....

June 14, 2011 at 12:46 PM Flag Quote & Reply

yren2
Member

zeker arwen, ik vind alle scene's waarin zij speelt geweldig

April 5, 2012 at 12:10 PM Flag Quote & Reply

Hobbitfan
Member

Mijn favoriete karakter is Gollum, omdat hij niet te doorgronden is. Hij is helemaal obsessed met de ring. Is ook heel mooi gedaan met de animatie, je kunt echt aan zijn ogen lezen wat hij denkt. Ben benieuwd naar Gollum in de Hobbit films.

--

schrijft voor http://www.hobbitboek.nl

August 23, 2012 at 7:45 AM Flag Quote & Reply

Atrey
Site Owner

Gollum wordt weer gespeeld door dezelfde acteur, can't wait!!

--

F.H.A. Spider

August 23, 2012 at 7:59 AM Flag Quote & Reply

Hobbitfan
Member

Legolas en Frodo zullen ook weer in de nieuwe film meespelen! Eigenlijk klopt dit niet met het boek, maar persoonlijk kan ik er wel mee leven. 

--

schrijft voor http://www.hobbitboek.nl

August 23, 2012 at 8:26 AM Flag Quote & Reply

finn
Member

mijn favoriete zijn:

Legolas hij is cool en lijkt op mij

Aragorn hij zou mijn idiale vader zijn (ik wil in die wereld leven)

gimli Humor!!!!

faramir hij is een coole sluipschutter en hij is aardig

theoden hij is mijn favoriet van rohan (rohan is cool)

en verder heeft merijn ook humor

en gandalf ook

July 23, 2013 at 9:38 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.